Stwórz swoje miejsce w sieci – projektowanie stron internetowych

Wygoda stron www wynika w szczególności z ich projektów. Projektując witryny internetowe powinniśmy nie tylko opierać się na względach wizualnych, ale też przyzwyczajeniach użytkowników – jeśli poruszanie się na serwisie będzie dla nich przyczyną problemów, szybko wejdą na inną stronę lub wybiorą towary innej firmy. By zatem witryna dała nam oczekiwane korzyści, powinniśmy zadbać o […]

O jakości w kontekście tworzenia wartościowych treści

Czym jest jakość i jak ją ocenić w kontekście treści? Dziś na blogu przedstawiamy m.in. intrygujący podział treści na unicorn content oraz donkey content, a także próbujemy zmierzyć się z odwiecznym problemem kanibalizacji. Quality content – definicja i problemy z nazewnictwem Jakość to słowo sprzed wieków, pochodzące z języka łacińskiego (od qualitas). Wywodzi się z […]

Rodzaje i charakterystyka pozycjonowania

Znamy trzy główne strategie pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie na tzw. długi ogon (Long Tail), – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W pozycjonowaniu tego rodzaju istotne jest dodanie do frazy nazwy konkretnej lokalizacji. W pozycjonowaniu lokalnym uwzględnia się przeważnie: – państwo (przykładowo “uniwersytet Polska”) – miejscowość (“salon kosmetyczny Kraków”) – dzielnicę (“sklep obuwniczy Podgórze”) Pozycjonowanie […]

Usuwanie filtrów Google – wprowadzenie

Zauważyłeś nagły spadek pozycji Twojej domeny? Czy strona przestała też pojawiać się w wyszukiwarce po wpisaniu konkretnych i wypozycjonowanych wcześniej wyrażeń? Żadne czynności, mające na celu odwrócenie sytuacji, nie przynoszą spodziewanych efektów? Powyższe symptomy sugerują obciążenie strony filtrem Google. Filtr Google – co to takiego? W pierwszej kolejności należy wyjaśnić czym są filtry Google. Blokada […]

Pozycjonowanie sklepów i stron w wyszukiwarkach

Pozycjonowanie stron to wiele działań mających na celu poprawienie widoczności stron w bezpłatnych (innymi słowy w organicznych wynikach wyświetlanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zajmie strona w SERP, tym większy ruch w witrynie, co w rezultacie powinno skutkować zwiększeniem dochodów firmy. Dodatkowym plusem tego działania jest poprawa rozpoznawalności brandu, produktu bądź usługi. Algorytm Google analizuje […]