Identyfikacja wizualna i organizacja konferencji – zleć to agencji marketingowej

Identyfikacja wizualna i organizacja konferencji – zleć to agencji marketingowej

Aby skorzystać z usług specjalistów z agencji marketingowej Kraków, odwiedź k-myk.pl

Akcje marketingowe winny stanowić istotny element podnoszenia rozpoznawalności przedsiębiorstwa bez względu na to czy jesteśmy wytwórcą, usługodawcą czy właścicielem sklepu. Korporacje oraz większe przedsiębiorstwa mogą sobie pozwolić na utworzenie i opłacanie własnych sekcji ds. reklamy, tymczasem niewielkie biznesy, które okazjonalnie prowadzą akcje promocyjne, zwykle korzystają ze pomocy zewnętrznych agencji reklamowych.

Agencja marketingowa zapewnia kompleksowe usługi

Agencja marketingowa to ekipa twórczych osób z ogromnym doświadczeniem, dysponujących szeregiem umiejętności pomocnych w branży reklamowej. Dzięki zatrudnieniu ekspertów bardzo dobrze orientujących się zarówno w sferze tradycyjnych mediów, kampanii reklamowych w internecie (kanały social media, animacje i filmy viralowe), jak i grafiki użytkowej (również DTP), agencja reklamowa zapewnia klientom wszechstronną obsługę. Młode marki mogą liczyć na opracowanie pełnej identyfikacji wizualnej wraz z księgą znaku i szablonami akcydensów (wizytówki, obwoluty oraz papier firmowy), a te które posiadają już swoje logo mogą być pewne, że zostanie ono prawidłowo użyte podczas projektowania materiałów reklamowych – billboardów, stoisk targowych, kalendarzy lub folderów. Agencja reklamowa przygotuje też ciekawe, unikatowe artykuły na stronę www zamawiającego, jak również zaplanuje schemat komunikacji z klientami za pośrednictwem najpopularniejszych mediów społecznościowych, jak Twitter, Instagram i Facebook.

Do jakich podmiotów adresowana jest oferta agencji marketingowej?

Oferta agencji reklamowej kierowana jest w głównej mierze do firm, które nie dysponują swoim działem promocji. Nie znaczy to jednak, iż to jedyny model współpracy. Praca agencji w wielu przypadkach polega na wsparciu funkcjonującego już w firmie działu ds. promocji. Przykładowo, jeśli nie ma on wprawy w organizacji konferencji, targów bądź spotkań z klientami, które na ogół wymagają wielopoziomowego planowania, takie zadania można powierzyć agencji marketingowej. Może ona także posłużyć za narzędzie wspierające tworzenie zgranego i kompetentnego zespołu pracowników – należy zlecić jej opracowanie programu szkoleń albo organizację warsztatów integracyjnych. Na rynku działają dziesiątki agencji marketingowych, należy jednak decydować się na współpracę z tymi, które gwarantują dostęp do jak największego grona doświadczonych specjalistów. Umożliwi to delegowanie wszystkich czynności marketingowych jednej agencji, a co za tym idzie – większą kontrolę nad wizerunkiem firmy i spójnością kampanii.

Dane adresowe:
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków

Mob.: + 48 733-378-564
E-mail: [email protected]

Post Author: