Aby klient wyszukał twoją działalność powinieneś nie tylko posiadać stronę firmową, ale też postarać się o jej pojawianie się na pierwszych pozycjach w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony oraz to czy systematycznie publikowane są na niej nowe wyczerpujące i pomocne dla użytkownika treści. Lecz nie wolno także lekceważyć tzw. link buildingu, czyli […]
Reklama, marketing, promocja
Masz mało klientów? Zainwestuj w wirtualny spacer 3D po firmie
Wirtualne spacery, które rozpowszechniły się razem z usługą Google Street View, zyskują coraz bardziej na popularności, dzięki czemu znajdują zastosowanie w promocji firm. Dają możliwość w prosty sposób przedstawienia siedziby przedsiębiorstwa lub nieruchomości, która jest ważna w naszym biznesie. Jest to atrakcyjna prezentacja, którą powinno się dodać w wizytówce Google Moja Firma. Sporo osób nie […]
Pozycjonowanie lokalne – szansa dla firm z Krakowa
Popularność internetu oraz wygoda użycia go w celu znalezienia potrzebnych usług i artykułów przyczyniła się do tego, że każda marka chce aktualnie wybić się w sieci. Naturalnie, samo założenie strony www nie znaczy, że nowi klienci do nas trafią – kluczowa jest przecież obecność na pierwszych miejscach w wynikach wyszukiwania. Mnóstwo małych firm, które funkcjonują […]
Nie wiesz, jak wybrać agencję SEO? Google Ci doradzi
Jeśli prowadzisz swój biznes i zakładasz dla niego stronę www, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, żeby była ona widoczna wysoko w rezultatach wyszukiwania. To oczywiste wszak, iż w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jednym z podłoży sukcesu, ponieważ to właśnie stąd znaczna grupa klientów po raz pierwszy dowie się […]
Usługi dla firm – optymalizacja strony i sklepu internetowego
Zapłaciłeś fortunę za firmową stronę www, jednak ta nie przyciąga nowych klientów? Jest doskonale zaprogramowana i posiada nowoczesne technologie, ale pieniędzy w ogóle nie przybywa? Licznik odsłon nie rusza się pomimo intensywnych działań? Najpewniej przyczyn należy szukać w niskiej zauważalności w sieci. Internauci najczęściej używają Google – każdy biznesmen musi zatem zatroszczyć się o to, […]
Co to jest content marketing? Przykłady działań contentowych i ich cel
Poradniki, ebooki, podcasty, webinary i inne bezpłatne materiały – z pewnością trafiasz na nie regularnie i może nawet zastanawiasz się, dlaczego firmom opłaca się inwestować w ich tworzenie. To przykłady działań content marketingowych, o których więcej dowiesz się z tego artykułu. Content – co to znaczy? Content w języku angielskim oznacza treść, zawartość. W cyfrowym […]
Jak sprawdzić, czy klient jest zadowolony ze współpracy z agencją?
Obecnie utrzymanie klienta jest znacznie tańsze niż pozyskanie nowego. Często jednak również dużo trudniejsze i bardziej pracochłonne. Dlatego od samego początku współpracy powinieneś dbać o zadowolenie swoich klientów. Ewaluacja jest jednym z narzędzi, które Ci w tym pomogą. Ewaluacja doświadczeń klientów – co to jest? Ewaluacja klientów to zbadanie, czy doświadczenie klienta z twoim produktem […]
Twoja firma w internecie – jak znaleźć dobrą agencję SEO?
Firmy lub właściciele portali internetowych, którzy marzą o tym, żeby wyświetlać się na wysokich pozycjach w wyszukiwarce, są w stanie to uzyskać na przynajmniej 3 sposoby. Pierwszy – nie zalecany – to podjęcie starań samemu. Nie dysponując rozeznaniem w problematyce SEO i nie śledząc codziennie doniesień o modyfikacjach w algorytmie Google, ciężko postępować poprawnie i […]
Smycze i breloki reklamowe – użyteczne gadżety dla klientów
Budowa wizerunku marki to skomplikowane zadanie, opierające się na przedsięwzięciach z zakresu różnorodnych dziedzin. Jedną z nich jest bez wątpienia wykorzystanie gadżetów z nadrukiem, które mają wywołać asocjacje z konkretną firmą. Te gadżety z logotypem muszą być ponad wszystko przydatne – wówczas ich posiadacze będą korzystać z nich regularnie i dzięki temu będą lepiej kojarzyć […]
Stwórz swoje miejsce w sieci – projektowanie stron internetowych
Wygoda stron www wynika w szczególności z ich projektów. Projektując witryny internetowe powinniśmy nie tylko opierać się na względach wizualnych, ale też przyzwyczajeniach użytkowników – jeśli poruszanie się na serwisie będzie dla nich przyczyną problemów, szybko wejdą na inną stronę lub wybiorą towary innej firmy. By zatem witryna dała nam oczekiwane korzyści, powinniśmy zadbać o […]